Հեռավար կրթության մասին

Հեռավար կրթության մասին

Հայտնի պատճառով հանրապետությունում ստեղծված իրավիճակը ստիպեց կրթության պատասխանատուներին կազմակերպել կրթական գործընթաց, որը
 
Ա. Կբացառի մարդկային կուտակումները նույն վայրում։
Բ. Կապահովի կրթության շարունակականությունը։
 
Կրթություն ստանալու հեռավար ձևը 21-րդ դարում տեխնոլոգիաների զարգացման այսպիսի առաջընթացի պայմաններում, թվում է, պետք է շատ տարածված և պահանջված լինի, և այդպես էլ կա, բայց ըստ իս՝ դրան պետք է մոտենալ շատ զգուշավոր , չտրվել ավելորդ գայթակղությունների, քննարկել բոլոր դրական և բացասական կողմերը: Այնուամենայնիվ, այսպիսի կողմերը ի հայտ են գալիս և գալու են հեռավար կրթություն իրականացնելու ընթացքում:
 
Այս առումով անհրաժեշտ է հաշվի առնել հետևյալ հանգամանքները՝ կրթական, սոցիալական, առողջապահական, ֆինանսատնտեսական:
 
1.Մեծ հաշվով կրթությունը հեռավար է, թե առկա, այն իրականացվում է պետական չափորոշիչներով և ըստ պետական ծրագրերի: Իրականացվե՞լ է արդյոք այսպիսի կրթություն՝ ժամանակը ցույց կտա, բայց պարզ է, որ աշակերտների համար հետաքրքիր էր, զարգացնում էր ինքնուրույն աշխատելու կարողություն և հմտություն, տեխնոլոգիաները հաճելի , հաճախ վնասակար զբաղմունքից վերածվել էին կրթություն, գիտելիք, օգտակար տեղեկատվություն ստանալու գործիքի: Ուսուցիչների համար խթանող էր, որպեսզի պրպտեն, փնտրեն նոր ձևեր, մեթոդներ, ուսումնական նյութեր, ինքնուրույն ուսումնական նյութեր ստեղծեն, վերջապես, տիրապետեն որոշակի համակարգչային գիտելիքների: Այնուամենայնիվ, պարզից էլ պարզ է, որ լիարժեք հեռավար կրթություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ է ուսուցիչների լուրջ վերապատրաստում: Իսկ ներկայումս իրականացված աշխատանքը ոչ թե հեռավար կրթություն էր, այլ նվազագույն կորուստներով վիճակը փրկելու փորձ:
 
2. Հեռավար կրթությանը առավելություն տալիս պետք է հաշվի առնել, որ մարդը սոցիալական էակ է, և երեխան պետք է մեծանա, ապրի,կրթվի սոցիալական միջավայրում, ընկերություն անի, վիճի, շփվի, և նրա դաստիարակության գործում մեծ դեր ունի անգամ առավոտ շուտ դպրոց գնալու դժվարությունը:
 
3. Անհրաժեշտ է մշակել և սահմանել նորմեր ըստ տարիքային առանձնահատկությունների, թե որ տարիքում ինչքան կարելի է նստել համակարգչի առաջ, ինչ հեռավորությամբ, ինչքան պետք է տևի մեկ ակադեմիական ժամը, նյարդային, աչքի, ողնաշարի ինչ խնդիրներ կարող են առաջանալ, սահմանել առավելագույն ժամաքանակը: Դրան պետք է միտված լինի ֆիզկուլտուրայի, կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի, երաժշտության դասերի ճիշտ կազմակերպումը, որպեսզի դրանք ոչ թե դուրս մնան ուսումնական գործընթացից, այլ շատ ակտիվ կատարեն իրենց հոգևոր և ֆիզիկական առաքելությունը:
 
4.Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ այս ընթացքում առաջացան նաև ֆինանսատնտեսական խնդիրներ՝ կապված տեխնիկական միջոցների և կապի ոչ բավարար լինելու հետ, կարելի է հարցը լուծել հետևյալ կերպ. հեռավար կրթություն իրականացնել ձմռան ամիսներին՝ դրանով խնայելով ջեռուցման համար ծախսվող միլիոնավոր դրամներ, որոնք կարելի է օգտագործել և՛ այդ նպատակով, և՛ ուսուցիչներին վերապատրաստելու կամ խրախուսելու նպատակով:
 
Ինչ վերաբերում է Հեռավար կրթության կազմակերպման կարգին, հաճելի նորություն էր 5-րդ կետը, ըստ որի՝ համապատասխան ուսուցչի բացակայության դեպքում հնարավոր է դառնում ՀՈՒԿ-ի համապատասխան մասնագետների ներգրավումը: Նման հարց վերջին ժամանակներս հաճախ է առաջանում առանձին առարկաների գծով:
 
Կարևորում եմ 8-րդ կետի այն պնդումը, ըստ որի՝ հեռավար կրթության իրականացման ձևերը կարող են տարբերվել առկա ձևերից աշակերտի հետ ուսուցչի աշխատանքի պարտադիր պարապմունքների ծավալով: Այս կետը խթանում է աշակերտին ինքնուրույն աշխատելու, մտածելու, ստեղծագործելու, երևակայելու: Հայտնի է, որ ուսուցիչը երբեմն <<խանգարում >> է՝ մատուցելով պատրաստի գիտելիք:
 
Լրացուցիչ պարզաբանման և մանրամասների կարիք ունի 16-րդ կետը՝ կապված ուսուցիչների վճարման հետ:
Ներսեսյան Ոսկեհատ

Հեղ.՝ Ներսեսյան Ոսկեհատ

Հրապարակվել է ՝ 08 Դեկ 2022